Min blogglista

5 februari 2012

Obetald övertid.

Brukar försöka slå ner röven i soffan senast 20.00, eller strax efter....
Då borde man ju ha hunnit allt som ska göras på en dag tycke man.
Men ändå är den nån liten jävla gympapåse som ska packas, nån attans matlåda som ska förberedas, en helvetes maskin tvätt som ska hängas.
Hur mycket kan det finnas att göra egentligen?
Borde det inte rent tekniskt ta slut på grejer att stoppa i händerna tillslut??



Nu ska jag i alla fall lådsas att jag inte är halvdöd, att det ligger tre maskiners ren tvätt och ropar på att bli vikt, eller att jag heter "mamma".
Ska smaska i mig en apelsin och arbeta mig mot en renbäddad säng.....ska bara hänga tvätten först.


1 kommentar:

  1. Hoo hoo i stugan!! Vart har du tagit vägen? ;) Hoppas allt är bra med er! Kram =)

    SvaraRadera